torsdag 31 oktober 2013

Glädjespridare.

Måste säga att mina Aurikler är ena riktiga glädjespridare.Dom blommar ju inte bara på sommaren utan dom gläder mig med blomning året runt.På sommaren har jag ju flera hyllor där de får stå och på vintern hamnar dom nere i källaren under lysrör.Just nu så har jag fyra stycken som blommar .
Den här gula heter Esbjörn.Visst är den fin.
Detta får bli min tolkning av veckans tema.
Vill ni se fler så gör ett besök hos
www.blandrosorochbladloss.blogspot.se

Önskar er en skön helg.

15 kommentarer:

Meta sa...

Man behöver även blommor inne att glädjas åt när man är blomälskare. så fina de är.
Ha en fin dag
kram Meta

Anette i Torsåker sa...

Det är så fina aurikler du har.
/Anette

Berit sa...

Så underbara glädjespridare du har!!! Jag kan inte kommentera på din andra blogg:(
Ha en underbar dag!!!

Ninnis sa...

Vilken underbar glädjespridare....så otroligt vacker...=)

Trevlig helg !

Kram Ninni

Annika sa...

Så fina aurikler! Den sista var verkligen läcker och såg nästan inte verklig ut! Ha en finfin helg! :) Annika

Lisa sa...

Vilka underbaringar ! Den där ljusrosa dubbla var fantastisk, har du något namn på den ? Har precis burit in mina aurikler i växthuset och såg att det faktiskt var knopp i en del av dem, kanske får jag också snart se blomster. Ha en skön helg
Lisa/Lisas trädgård

Unknown sa...

Mmm, aurikler är verkligen fina. Ändå har jag aldrig kommit mig för att skaffa en endaste en... Undrar just nu närjag ser dina fina bilder - varför?
Trevlig helg,
Charlotta

Carina, 4 Seasons by Carna sa...

Aahhh - tack för tipset! Nu kunde jag äntligen kommentera utan att skaffa en ny identitet.

Auriklerna är verkligen fina. Doftminnen dyker upp när jag ser bilderna. Känns som något som verkligen kan skapa begär.

Ha det gott! Carina

LINDA sa...

Åh, jag är kär i Esbjörn! Vilken fantastiskt vacker blomma!!! Den ser nästan ut som om den hör hemma i Kalle Anka :D

Kram
//Linda

M/S Design sa...

Såna där sötnosar kan man få riktigt habegär efter!!
Kram
Mariana

Veronica sa...

Jahapp, det är kanske så jag ska göra med mina auriklar! Stoppa in dom under vintern och inte låta dem gå i vintervila? Smart att låta dem ge av sin skönhet lite mer.....
Japp så får det bli :)

ulla laiho sa...

Du har så mycket fina blommor och aklejorna är jag, som jag tidigare sagt, särskilt förtjust i.

Kul du vill följa min blogg!

Hélena sa...

Förut tyckte jag inte att aurikler var så mycket att hänga i julgranen men jag har ändrat mig. Så fina!
Kram Hélena

Gunilla sa...

ilka fantastiska auriklar du har. Den ena vackrare än den andra.
Jag kan inte kommentera på din andra blogg.
Men här dyker jag gärna in.

Ha det gott

Our photos sa...

Beautiful photos!
Greetings, RW & SK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...